Top Shop?

Modanın yenilikçi anlayışında bazen küçük “yanlış anlaşılmalar” olmasına çok alıştım. Bu yanlış anlaşılmaları/anlatımları bazen pazarlama bazen de yaratıcılık başlığı altına saklayarak aramızdaki sadakat dolu ilişkiyi her zaman korudum. Fakat öyle parçalar oluyor ki dalga geçmemek, göz devirmemek imkansız hale geliyor.Bu sefer başrolde Top Shop ve PVC pantolonu var.  

Son yıllarda (son kaç yıldır net bir sayı veremediğim için yuvarlıyorum) sık sık karşımıza gelen ve çoğu zaman da nalburları bana hatırlatan PVC malzemesini ayakkabı, clutch, yağmurluk gibi daha eğlenceli parçalarda görmeye alışmıştım. Hatta çanta olanlarından sevdiklerim dahi oldu. Fakat Top Shop geçtiğimiz kış bu şeffaf malzemeyi diz detayında kullanarak bize bir tartışma konusu verdi. Daha bu konunun şakasını yeterince yapamadan şimdi de karşımıza komple PVC’den bir pantolonla çıktı. Evet, komple PVC pantolon, evet içiniz falan görünüyor. Akvaryum gibi bi şey işte.

Kesinlikte tatlı bir şaka olmayan bu pantolon şuan 55£ fiyat etiketi ile satışta. Sitesinde Jean olarak geçen bu giyilebilir torba için Top Shop’un garanti ettiği bir şey var, sıra dışı olduğu ve insanları konuşturacağı. Her iki vaadini de karşılayacağından asla şüphem yok. Kesinlikle sıra dışı ve kesinlikle inanları konuşturacak fakat burada soru nasıl konuşacakları?

Eğer kafanızda ne ile kombinleyeceğinize dair sorular varsa lütfen endişe etmeyin. Konu hakkında elbette önerileri var. Asimetrik bir elbise, oversize bir kazak kendilerinin önerileri. Ben bu öneriye unuttukları bir detayı daha eklemek isterim, pudra. Sonuçta havalar ısınıyor, mutlaka ihtiyaç olacaktır.

